Fecha Tuesday, November 15, 2011

5 Nurseries for Baby Girls…


Hello Crew! What’s up? I’ve found out that one of my dearest blogger friends is waiting a baby, so today’s post is specially dedicated to Melissa at Coisas de Melissa Fraga.  Mel still doesn’t know if her baby is going to be a Boy or a Girl… so we’ll have to make 3 posts, including a neutral palette option, suitable for those who want to get surprised at the birth. Let’s start with some gorgeous inspiration for all those cute Mamas expecting cute Girls!

Hola Banda! En qué andan? Yo me enteré que una de mis queridas amigas bogueras está esperando un bebé, así que el post de hoy va escpecialmente dedicado para Melissa de Coisas de Melissa Fraga. Mel todavía no sabe si su bebé va a ser un Nene o una Nena… por lo tanto vamos a tener que hacer 3 posts, incluyendo una opción de paleta neutral, que se adecúe a todos los que prefieren sorprenderse el día del nacimiento. Comencemos con preciosas inspiraciones para todas las bonitas Mamás esperando bonitas Niñas! 

Pinned Image

Pinned Image

Love this palette of gray, white and touches of pink or lilac!

Me encanta esta paleta de gris, blanco y toques de rosado o lila!

Pinned Image

teen-bedroom-gray-white-blue-chinoiserie-mural-wall

Pinned Image

 

Well, this is my choice, baroque glamour and ethereal ceilings!

Bueno, esta es mi elección, glamour barroco y techos etéreos!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

 

Beige, pink and white is always a classical winning option!

Beige, blanco y rosa siempre es una opción ganadora!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

 

Couldn’t leave aside the traditional baby pink and white palette

No podíamos dejar de lado la tradicional paleta de rosa bebé y blanco!

Pinned Image

Pinned Image

 

Artsy Parents… Artsy Nurseries!

Papás artistas…. cuartos de bebé artísticos!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

 

Lovely duet of pink and green…

El adorable dúo de verde y rosa!…

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

 

Joyous mix of turquoise and pink!

La alegre mezcla de turqueza y rosa!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

 

Chic & bold, black, white and pink!

Chic & Atrevido, negro, blanco y rosa!

Pinned Image

Pinned Image

 

So sweet and charming! I adore all these nurseries! Which one is your favorite? Friends, go and congratulate Melissa, she’s such a lovely girl!

Qué dulces y encantadoras! Me encantan todas estas habitaciones de bebé! Cuál es su favorita? Friends, vayan a saludar y felicitar a Melissa, ella es una chica adorable!

 

Logo Coisas de Melissa Fraga

 

Pinned Image

Have a Lovely Day!

 

Maca

♥ ♥ ♥ XoXo ♥ ♥ ♥

 

Credits: all images via Pinterest

 

Thanks for visiting Chic & Posh! Come back soon!

Logo Chic and POsh_thumb[2]



5 comments :

hotelsdesignmonde said...

very cute post :-)

Haus and Home said...

Nice Post Maca! I truly love the first room with the delicate light pink and the grande mirror and the framed white dresses in the hallway against that wallpaper! Love it!

Haus and Home said...

Hey you were mentioned on Marcus Design blog today! :)

Coisas de Melissa said...

Maca que surpresa!!! Não consigo descrever muito bem em palavras o que eu senti ao ver esta homenagem que vc me fez, foi muito emocionante... estou no mundo da blog-esfera a pouco tempo e não imaginava ver meu nome e o do meu blog atravessando fronteiras e países!!! A minha vontade é de um dia te conhecer pessoalmente e de dar um grande abraço e beijo por tamanho carinho!!! Quanto ao post, sem palavras, ficou tudo muito belo e charmoso, amei tudo tudo, mas o que eu mais gosto é sem dúvida o seu preferido também, os dois berços no estilo provençal, eles são apaixonantes! Nesta semana fico sabendo se terei um nino ou uma nina rsss, e corro pra te contar rsss... mas já decidimos, eu e meu esposo, que ser for menino se chamará Ian e o quartinho será com tema azul bebê, e se for menina se chamará Gabriela e com cores amarelas ... que foi a mesma cor do meu quartinho quando criança!!! Bjs da Mel

Inês Pereira @Perfect-home said...

Que lindo Post Macarena. Eu só tenho quartos de menina, por isso todos eles são uma inspiração. Mas tenho predilecção por turquesa e rosa (como pode ver no meu blog, o quarto da minha filha mais velha está assim).
Adorei a sua visita e ter encontrado você através da Ana Antunes. Continuarei a seguir o seu blog que é maravilhoso! (estou com saudades do México, que é um país magnífico).
Beijos,
Inês
perfect-home.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...